9.7.06

En tjeneste, der vil frem i verden

YouTube.com giver dig mulighed for både at uploade dine egne videoer og se sindssygt mange andre. I følge Newz.dk bliver der pt. dagligt vist 70 millioner videoer fra YouTube og 50.000 nye videoer kommer til hver dag. Så ...
Min anledning til at komme forbi YouTube: ca. hvordan ser trinene i riverdance ud? (bliver forhåbentlig et ret morsomt nummer til årets vejfest). Der er både klip fra professionelle og amatørers stepperier, eneste problem er at de professionelle bevæger bentøjet djævelsk hurtigt. Det kan godt bekymre mig lidt, hvordan 8-9 midaldrende revydamer fra en villavej på Amager skal klare den.

YouTube.com

2 kommentarer:

Susanne Kierkegaard sagde ...

Jeg er sikker på at det bliver et mindeværdigt syn:-) Susanne ( pt på ferie - jeg skriver fra Væggerløse Bibliotek)

Søren Johannessen sagde ...

Lige en hurtig note - hvis man opretter en gratis konto hos YouTube så har man kun 100 MB og maks 10 min. pr. video. Så hvis din video varer 30 min skal du klippe den op i en serie med tre videoer - samtidigt skal der også overholdes max. 100 MB pr video.

Klog af skade, da jeg oploadede en video der varede 11 min men kun fyldte 78 MB - Den blev ikke godkendt -, mine værste spildte 15 min. på nettet ;-)

Der er vist igen begrænsninger hos Google Video mht. længden af oploadet videoer