28.3.06

Ikke WEB 2.0 - men

"This is the live Web". En ny forståelse af nettet som levende, hvor alle er på, og de nye tjenester forlader sig på brugernes vilje til at berige webstederne med indhold. Flickr, Del.icio.us, Myspace er eksempler på den nye bølge. PÅ MySpace flokkes også berømthederne for at få opmærksomheden fra deres publikum, som er der i forvejen. Interessante betragtninger. Læs mere på:

The New Wisdom of the Web (Newsweek)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Okay, men læs også dette :
http://www.resourceshelf.com/2006/03/few-reactions-to-newsweek-article.html

Susanne Kierkegaard sagde ...

Ja, meget relevante betragtninger fra fagfolk. Men vi kan måske håbe at tekniske løsninger kan afhjælpe nogle af problemerne: forbedrede søgealgoritmer, fuzzy logic(kan nogen huske det begreb:-)eller noget vi ikke endnu kan forestille os. Eller er det for naivt at tro?