29.10.05

Sæt lige farten lidt ned, Yahoo.
Yahoo har været ude med den store indkøbsvogn, bl.a. Flickr er blevet opkøbt af Yahoo. Denne udmærkede foto-tjeneste kan gamle brugere nu kun komme til ved at 'merge' deres gamle brugernavn og psw med et eksisterende eller nyt Yahoo-id. Sådan noget irriterer mig vanvittigt, tid og besvær og for hvad, set fra min side ... grrr.
Andet tilfælde af Yahoo overivrighed var jeg ude for idag, hvor jeg skulle installere nyeste version af Macromedia Shockwave Player - det kunne jeg ikke få lov til uden samtidig at installere en Yahoo-værktøjslinje. Kender nogen til et ejerforhold mellem Yahoo og Macromedia? Det er i hvert fald FOR MEGET!

Flickr
Macromedia Shockwave Player

1 kommentar:

Morten Brunbjerg Bech sagde ...

Helt enig! Det er p....irriterende, at man ikke kan installere Shockwave uden Yahoo's forsøg på at smugle en toolbar ind ad bagdøren...