11.1.11

Den eneste ene gadget du har brug for...

Smartphonen er fremtidens multigadget, skriver Jostein Pedersen:

En normal dag
"Jeg bruger ikke længere mit vækkeur, som begynder at larme klokken 7, i stedet måler app ‘en SleepCycle min søvncyklus og vækker mig, når den mener, at jeg skal stå op. Hvis jeg skal have kogte æg til morgenmad er det ikke æggeuret fra IKEA som tager tid, men Egg timer app ‘en som sørger for det perfekte morgenæg. På vej til arbejdet giver Rejseplanen mig information om, hvornår næste bus kommer og Krak og De Gule Sider app'sne giver mig de telefonnumre og adresser, jeg har behov for.
Mit Canon G10 kamera bliver næsten altid hjemme, da kameraet på iPhonen stort set tager gode nok billeder til bloggen "...

.. læs selv videre på InnovationLabs blog.

One device to rule them all

Ingen kommentarer: