22.3.10

Konstruktiv brug af Facebook

Ret godt tænkt af Forsvarets uddannelser : De bruger deres Facebookside som en hurtig og nem adgang til at stille spørgsmål - og få et hurtigt og konstruktivt svar. Virker meget tiltalende som kommunikationsform med målgruppen. Der svares hurtigt og kontant.

Det er sikkert set før hos andre, men altså ikke af mig. God ide. Er der nogen biblioteker, der har tænkt den tanke også ? Biblioteksvagten??

http://www.facebook.com/forsvaretsuddannelser

3 kommentarer:

Mette Egelund sagde ...

Ja, det er da en glimrende måde at bruge Facebook på..Chatten har jo mildest talt været meget ustabil, så måske skal man prøve andre veje..

Rikke - Gentofte sagde ...

Spørg Olivia har en facebookprofil, hvor alle spørgsmål (og svar) vises. Nogle brugere kommenterer spørgsmål og et par stiller nye spørgsmål til Olivia på Facebook. På nuværende tidspunkt må vi overføre spørgsmålene til spoergolivia.dk - men vi vil gerne kunne levere svar direkte på Facebook, og på mange andre sider også for den sags skyld. Det er i hvert fald et klart udviklingsønske!
Hilsen fra Olivia og Rikke

www.tex-tryk.dk sagde ...

jeg bruger facebook til mange ting som dette. Det kunne Eks. være at finde nye søgeord til min brache da dette kan være en vildt svær opgave nogle gange. Eks. Kalder vi jo et for textiltryk og ikke tryk på tøj som vores fabebook hjalp med. Det har jeg haft meget godt erfaringer med :)